Bruge skridt som enhed

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Bruge skridt som enhed
Hej :)

Ville det være muligt, at når man vælger aktivitet GANG, at man så i stedet for at skrive tid ind i stedet kunne skrive antal skridt? Jeg bruger nemlig iPhone App'en Sundhed til at holde øje med hvor langt jeg går. Det vil selvfølgelig nok kræve, at man også angiver sin skridtlængde et sted (under indstillinger?), men det ville spare mig for at regne en ca. tid ud i forhold til hvor mange skridt jeg har brugt den dag.

Håber du vil kigge på det :)

Hilsen
Claes
5 år22. februar 2019 kl. 13:56
#2
Er her nogen..?
5 år25. februar 2019 kl. 09:04
#3
Skridt
Jeg tror ik det er muligt mht antal skridt . Jeg klarer det selv fint med at skrive hvor lang tid jeg har gået og benytter mig af at kunne vælge intensiteten
5 år25. februar 2019 kl. 09:30
#4
Selvfølgelig er det muligt :) Men måske unødvendigt..
5 år26. februar 2019 kl. 11:21
#5
"i gamle dage" kunne man vælge skridt, men da Lone omprogrammerede det hele røg det ud fordi der ikke var nogen overhovedet der brugte den mulighed.
5 år28. februar 2019 kl. 08:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });