Et spørgsmål om opskrifter og varer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Et spørgsmål om opskrifter og varer

madital.dk

Haster ikke :)

Jeg undrer mig over, at du har valgt at lade listerne have seneste indtastning øverst.
Jeg begynder ALTID med at sortere alfabetisk, for at finde rigtig linie.
Jeg synes det ville være så bedra hvis listen startede sådan.
Go weekend - Alinea
5 år26. januar 2019 kl. 14:30
#2
Hej Alinea,

Det skyldes, at det ofte er de seneste, man benytter. Så er de nemmest at finde.

Men jeg er klar over, at jer med mange opskrifter skal tilbydes en form for søgefunktion.

Jeg er pt ved at få systemet til at tale sammen med et e-mail system, så jeg kan udsende nyhedsbreve. Jeg vil gerne hjælpe endnu mere end ved ?bare? at man selv benytter systemet her :-) Det er nok for nogle, men ikke for alle. Det var lige et bonus-kig ind i fremtiden :-)

Vh Lone
5 år26. januar 2019 kl. 14:48
#3
Lone - tak.
Jeg ved jeg ikke er typisk. Jeg har favoritter der er gamle, og nye bruges ofte sjældent.
Jeg lever med at trykke på opskrifter som det første. Og ignorere "vent" meddelelsen.
Fint med nyhedsmail ! Det vil jeg glæde mig til.
Hej, Alinea
5 år26. januar 2019 kl. 15:14


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });