Morgenmad "ændrer" sig

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Morgenmad "ændrer" sig
Hejsa - tusind tak for siden, som har været til enorm hjælp, både for 12 år siden, da jeg først brugte den, og nu, hvor jeg har tabt 19 kg på 4½ måned gennem en kombination af siden og træning.

Jeg har det problem, at min morgenmad ofte bliver lavet om i løbet af dagen. Det bliver ændret til en morgenmadskombi, som jeg på et tidspunkt tror, jeg har gemt. Men jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg har gemt den.

Kan du se, hvad det er, der går galt?
5 år9. oktober 2018 kl. 20:50
#2
Hej,

Først og fremmest super flot gået med de 19 kg :-) og rigtig godt at træningen er med :-)

Bliver der tilføjet flere madvarer til din morgenmad? For så kan det være, at du har indstillet nogle autoindtastninger. Det burde dog ikke tilføjes efter andre varer.

Jeg bliver nødt til at have mere info for at finde ud af helt præcist, hvad der sker. Hvilke varer bliver helt præcist tilføjet, når de ikke skal? (hvis det er det, der sker) :-) Skriv evt. direkte til mig.

Vh Lone
5 år9. oktober 2018 kl. 22:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });