Indtast under hvert måltid

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Indtast under hvert måltid
Hej,

Jeg har fjernet indtastning lige under de tre smileys på mad- og motionssiden.

Alle muligheder skulle gerne være som før. Der indtastes nu blot under hvert måltid i stedet for øverst på siden.

Vh Lone
5 år7. oktober 2018 kl. 17:45
#2
Hej Lone. Jeg kan ikke indtaste en ny vare længere, det ser ud som om, at siden er lavet helt om og før så den ud, som når man indtaster en ny opskrift, er du ved at lave siderne om ??
5 år7. oktober 2018 kl. 19:21
#3
Tak. Jeg glemte at uploade nogle filer. Det skal virke nu.

Ja, I skal ikke længere gennemgå alle trin. De fleste var nemlig unødvendige for de fleste produkter.

Vh Lone
5 år7. oktober 2018 kl. 19:30
#4
Tusind tak Lone, nu virker det og jeg fik min aftensmad tastet ind ?? d 01. 11 er jeg helt sikkert betalende medlem, du gør det bare SÅ godt og sidst tabte jeg mig jo 18 kg ved, at være med herinde - har kun taget 3 kg på siden og nogen siger, at det er fordi, at jeg er begyndt at styrketræne ?? men uanset hvad, så skal de bare af igen ??
5 år7. oktober 2018 kl. 20:13
#5
UPS. ingen smileys herinde, de bliver til spørgsmålstegn kan jeg se SORRY
5 år7. oktober 2018 kl. 20:14
#6
Tusind tak, det var da en skøn besked at afslutte weekenden med :-)

Super flot med de 18 kg!! Og godt at du reagerer hurtigt på, at det går lidt opad igen. (thumbs up og armmuller smileys her :-D)

Måske jeg en dag finder ud af, hvordan smileys bevares herinde :-D


Output:



Vh Lone
5 år7. oktober 2018 kl. 20:25
#7
Hej Lone

Jeg tror der er en ups mere - når jeg vil redigere fremgangsmåde for en opskrift vises linieskift som skarp venstre - br - skarp højre. (Du forstår sikkert hvad jeg mener) .
Man plejer bare at se linieskiftene.

Hilsen Alinea
5 år8. oktober 2018 kl. 12:14
#8
Hej Alinea,

Jeg ser ikke det samme som dig. Vil du oplyse mig om, hvilken af dine opskrifter, der ikke står som den skal? Så vil jeg se nærmere på det.

Vh Lone
5 år8. oktober 2018 kl. 17:48
#9
F.eks.

(et forældet link til madital.dk blev fjernet)

Klik rediger fremgangsmåde
5 år8. oktober 2018 kl. 20:13
#10
Ah, nu ved jeg, hvad du henviser til. Jeg ser det samme på min :)

Jeg retter det. Tak for kommentaren.

Vh Lone
5 år10. oktober 2018 kl. 06:32


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });