Ny server

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny server
Kære alle,

Madital.dk er i dag flyttet til en ny og større server. Jeg håber, at småfejlene er ryddet helt af vejen, men hvis nogle små skulle dukke op, så tager jeg fejekosten frem igen ;-)

Lad høre fra jer, hvis der er noget, der ikke kommer frem, som det skal. Alle data er flyttet og ligger på den nye server, men der har været nogle indstillingsudfordringer, som forårsager nogle småfejl. Jeg har gjort, så I typisk vil få en fejl, som siger, at det er pga. flytningen, så I ikke er i tvivl, når det opstår. Og jeg vil også rette den helt automatisk, når systemet rapporterer, så I behøver typisk ikke skulle sige noget til mig. Med mindre den opstår igen og igen.

Der er mange hjørner og afkroge i Madital.dk efterhånden, og jeg har sikkert ikke været ude og tjekke dem alle, så I vil nok stadig løbe ind i fejlmeldinger grundet flytningen. Det vil dog heldigvis ikke berøre ret mange.

Jeg glæder mig over, at kunne meddele, at systemet nu er stærkere, end det overhovedet har været før. Det er muligvis for stærkt til, hvad det overhovedet behøver i lang tid fremover, men nu er jeg i al fald på den sikre side :-)

Mvh Lone
11 år20. december 2013 kl. 02:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...