Favoritenheder?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Favoritenheder?
Hej Lone
Kommer favoritenhederne tilbage igen? Eller er de der stadig, og er det blot mig, der ikke kan finde dem?
Det er/var i hvert fald en funktionalitet, jeg fandt meget anvendelig, da en stor del at mine indtag i løbet af en dag, er "standard" (en kop kaffe, et glas vand, osv.).
Med venlig hilsen
Thomas
11 år8. oktober 2013 kl. 03:32
Hej ThomasDet kommer på igen -...
Hej Thomas,

Det kommer på igen - det ligger inde bagved. Du har fundet frem til en funktion, som rigtig mange nok ikke har vidst egentlig eksisterede. Jeg har forsøgt at gøre alle de "gemte" ting fra det gamle mere synligt på det nye.

Men du har ret - favoritenhederne mangler stadig, og også det at kunne indtaste sine egne enheder.

Mvh Lone
11 år8. oktober 2013 kl. 11:42
Favoritenhed - ja du har i...
Favoritenhed - ja, du har i hvert fald formået at gøre mig nysgerrig. Glæder mig til at høre mere om dén funktion :)
11 år8. oktober 2013 kl. 22:43
Ohh - jeg håber du stadig...
Ohh - jeg håber du stadig har denne funktion i tankerne.

Efter at have holdt tælle-kalorier-pause i et par uger, kan jeg ikke mere huske hvad tingene vejer og pludseligt er det hele møg besværligt, som i starten med at ALT skal på køkkenvægten, nu mine standartportioner ikke længere står klar i indtastningsboksen.

Havde håbet at kunne snyde lidt ved at indtaste det i egne varer, så jeg fik på skærmen hvad en portion/stk/krus vejer. Men får bare en fejlboks med "Indheden blev desværre ikke gemt".

Mvh gtfh (som føler sig som Bambi på glatis)
11 år20. oktober 2013 kl. 00:35
Det er noteret gtfh jeg skal...
Det er noteret gtfh, jeg skal forsøge at skynde mig lidt :-)
11 år22. oktober 2013 kl. 12:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...