Forslag

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forslag
Hej :) tak for en utrolig god og brugbar side, og det store arbejde du har lagt i den. Jeg kunne godt tænke mig at komme med to forslag til evt forbedring: 1. under graferne i 'cm' der ville det være rart om kropsdelene havde forskellig farve, til et hurtigt overblik, som de er nu er de bare blå allesammen. 2. jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at uploade før under og efter billeder, bare for at have det hele samlet på eet sted :) ..venligst fra Louisemarie
12 år19. januar 2013 kl. 18:52
re: Forslag
Åj ja, og så sker der et eller andet med indtastet motion for tiden. Jeg havde indtastet motion tidligere, og nu er det grønne pludselig væk fra linjen, selvom jeg ikke har overskredet kcalindtage overhovedet. Det er sket flere gange den sidste halvanden uge ihvertfald.
12 år19. januar 2013 kl. 21:04
Hej Louisemarie,

Vil du beskrive det lidt nærmere mht. den grønne linje. Den afhænger både af dit mål og dine motionsindtastninger. Så hvis du ændrer noget her, vil der ske ændringer af den rød/gul/grønne linje ved indtastningerne.

Sig til hvis du mener der er en fejl, som skal rettes.

Typisk vil den største forskel ske fra at du INGEN motionsindtastninger har, til at du har indtastet noget selv på den enkelte dag. Det skyldes, at motionen her regnes på to forskellige måder, og i så fald vil jeg anbefale dig at fjerne middelhårde og hårde indtastede timer under profil-ikon > ret profi.

Lad mig endelig høre nærmere :-)

Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 12:59
Uh uh uh.... Oz et forslag fra mig ;0)

Vi elsker rester herhjemme, men øv hvor irriterende, at man ikke kan kopiere et måltid fra én dag til en anden, men skal taste every thing all over.

Så det må gerne tilføjes ønskelisten fra mig ;0)
12 år20. januar 2013 kl. 15:06
MGP09, du kan lave en opskrift (under disketterne -> ny opskrift), og så bliver det meget nemmere at taste ind :)
12 år20. januar 2013 kl. 16:48
Tak for orienteringen.

Det er dog ikke altid mængder og typen af grøntsager er den samme i retterne og så ville det bare være nemmere, hvis man ku kopiere måltider.
12 år20. januar 2013 kl. 19:29
Hvis du søger på "i går" når du skal taste mad ind, så får du en liste over det du spiste i går, og kan så let klippe på ingrediens for ingrediens og vælge dagens mængde. Det kommer vist ret tæt på det du efterspørger (da der jo kan være ingredienser i et måltid som du ikke spiser dagen efter, og som derfor skal slettes osv). Det virker også med " i foregårs" svjh :)
12 år20. januar 2013 kl. 20:11
Wow, det vidste jeg slet ikke, at man kunne... Det gør det unægtelig lidt lettere, selvom man dog stadig skal tilføje mængden.

Mange tak for rådet ;0)

"Mangler" den mest til sammenkogte retter, hvor jeg så regner med 1/4 af ingredienserne, når vi har lavet til 2 dage, selvom man ikke kan "ramme den" 100%, men det er lidt svært med sammenkogte retter, hvor resten af familien også spiser med.
12 år21. januar 2013 kl. 17:38
Hvis det er en sammenkogt ret, så kan du taste den ind som en opskrift, og så veje af hvor meget du har spist - eller sjusse dig frem med 1/4 som du gør nu. Det virker selvfølgelig kun, hvis du har tilberedt det hele, og spise 1/4 af det :)
12 år21. januar 2013 kl. 18:05
Tror bare ikke det vil fungere med en decideret opskrift, da jeg nogle gang varierer grøntsagerne i fx både chili con carne og bolognese - Ligesom mængderne kan variere fra gang til gang, men det andet er da stor hjælp ;0)
12 år21. januar 2013 kl. 19:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...