#1 af Sofpof (slettet)
oversigt over mad og motion
Du læser en tråd i debat > madital.dkSofpof (slettet)
oversigt over mad og motion
hej lone... jeg har været rigtig glad for at bruge mad i tal... det er en kæmpe hjælp til at bevare overblikket. men jeg har i de sidste par dage hverken kunne gemme mad eller motion... er det kun mig der har problemet eller er der noget der er igen med at blive ændret...?
14 år8. maj 2011 kl. 14:31
Lone
administrator
administrator
re: oversigt over mad og motion
Hej Sofpof,
Jeg vil bestemt kigge på problemet - jeg har ikke en idé på stående fod, hvad det er.
Der er en enkelt, der har skrevet pr. mail angående dette også - i al fald hvis der slet ikke sker noget, når du klikker på gem-knappen.
Er det samme problem, du har? At der bare intet sker?
Mvh Lone
Jeg vil bestemt kigge på problemet - jeg har ikke en idé på stående fod, hvad det er.
Der er en enkelt, der har skrevet pr. mail angående dette også - i al fald hvis der slet ikke sker noget, når du klikker på gem-knappen.
Er det samme problem, du har? At der bare intet sker?
Mvh Lone
14 år8. maj 2011 kl. 14:44
Sofpof (slettet)
ja det er præcis det... jeg trykker og trykker uden resultat... man er jo blevet så afhængig at skrive maden ind at det forstyrrer...
14 år9. maj 2011 kl. 18:23
trinekollner (slettet)
Hej!
Jeg har præcis det samme problem. Som om at 'gem' kanppen er gået helt død!
Venligst fra Trine
Jeg har præcis det samme problem. Som om at 'gem' kanppen er gået helt død!
Venligst fra Trine
13 år11. maj 2011 kl. 11:18
Sofpof (slettet)
hej trine... jeg skal lige høre, har du en mac computer...? det har jeg men når jeg logger på og indtaster fra min kærestes pc så er der ingen problemer...
13 år11. maj 2011 kl. 11:20
Lone
administrator
administrator
Tak for respons.
Så må det være et browserrelateret problem. Vil I give besked om, hvilken browser der IKKE virker?
Mvh Lone
Så må det være et browserrelateret problem. Vil I give besked om, hvilken browser der IKKE virker?
Mvh Lone
13 år11. maj 2011 kl. 11:24
trinekollner (slettet)
Hej Sofpof,
Ja, jeg bruger macbook, men har indtil for et par dage siden ikke haft nogen problemer.
Jeg bruger firefox. Den blev opdateret til ny version for et par dage siden, kan det evt være det, der skaber problemet?
Ja, jeg bruger macbook, men har indtil for et par dage siden ikke haft nogen problemer.
Jeg bruger firefox. Den blev opdateret til ny version for et par dage siden, kan det evt være det, der skaber problemet?
13 år11. maj 2011 kl. 13:03
Lone
administrator
administrator
Oh, ja, det må det være.
Jeg har netop lige forsøgt at opdatere min egen firefox via dette link:
mozilla.com men jeg får ikke fejlen frem.
Vil du sige til mig, om selve gem-knappen ser ud til at være deaktiveret? Dvs. er den meget lys i farven og "gem" nærmest graveret ind i knappen i stedet for at stå med sort tekst?
Mvh Lone
Jeg har netop lige forsøgt at opdatere min egen firefox via dette link:
mozilla.com men jeg får ikke fejlen frem.
Vil du sige til mig, om selve gem-knappen ser ud til at være deaktiveret? Dvs. er den meget lys i farven og "gem" nærmest graveret ind i knappen i stedet for at stå med sort tekst?
Mvh Lone
13 år11. maj 2011 kl. 15:00
trinekollner (slettet)
Hej Lone,
Nej den ser ikke deaktiveret ud (hvis baggrund-sort skrift) og når man trykker på den, skifter farve som om den vil gemme - det sker bare ikke.
Nu har jeg tjekket på Safari og det virker helt fint, så der må være en bug på firefox.
Nå, men nu kan jeg da taste på safari :))
Nej den ser ikke deaktiveret ud (hvis baggrund-sort skrift) og når man trykker på den, skifter farve som om den vil gemme - det sker bare ikke.
Nu har jeg tjekket på Safari og det virker helt fint, så der må være en bug på firefox.
Nå, men nu kan jeg da taste på safari :))
13 år11. maj 2011 kl. 16:33
Lone
administrator
administrator
Browserne skal tilpasses i koden, og der er åbenbart et eller andet de har lavet om fra sidst.
Det må jeg kigge på, når jeg får tid til dette.
Mvh Lone
Det må jeg kigge på, når jeg får tid til dette.
Mvh Lone
13 år12. maj 2011 kl. 16:05