App til Android eller iPhone?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
App til Android eller iPhone?
Har du/I overvejet at lave en app til Android eller iPhone, så man kan søge i madvarer og logge hvad man har spist uden at skulle til en computer?
12 år7. maj 2011 kl. 17:29
#2
re: App til Android eller iPhone?
Ork, det lyder godt. Det kunne jeg ihvertfald godt tænke mig...
Men emu, hvis du føler for en app der kan gøre den slags, kan du sagtens downloade en anden gratis der kan det samme til din mobil:-)
12 år7. maj 2011 kl. 19:20
#3
re: App til Android eller iPhone?
Er denne tråd helt død? eller er det allerede muligt? - synes stadig der er et behov for en måde hvorpå man kan opdatere din mad indtagelse på, on the go
12 år8. maj 2011 kl. 18:03
#4
re: App til Android eller iPhone?
Jeg har lavet en meget simpel udgave i sin tid, den kan findes under (et forældet link er blevet fjernet).

Jeg vil rigtig gerne lave rigtig meget, så det hele er blot et spørgsmål om tid og prioritering.

Netop dette ønske står ikke specielt højt på brugernes ønskeliste (se i venstre side af skærmen), derfor er der nok andre ting, som jeg vil tage fat i først.

Mvh Lone
12 år8. maj 2011 kl. 21:43
#5
re: App til Android eller iPhone?
Hvis jeg nu lavede en mobil-udgave, som fungerer fra mobilens internetbrowser, ville det da være lige så godt for jer, som at benytte en applikation direkte udviklet til Android eller iPhone?

Eller hvordan ser I browsere ift. Android/iPhone?

Mvh Lone
12 år8. maj 2011 kl. 22:12
#6
re: App til Android eller iPhone?
Ad sofieexd: Selvfølgelig kan man finde flere apps, der kan logge osv., men jeg ville gerne kunne kombinere det med netop Madital.dk

Ad Lone: En mobilside der virker godt kan være lige så godt som en app - synes jeg i hvert fald. Jeg var ikke klar over, at du havde lavet en.
12 år9. maj 2011 kl. 00:22
#7
App-ikon på hjemmeskærm
Jeg vil gøre opmærksom på, at det nemmeste er at tilføje et ikon på din smartphones såkaldte "hjemmeskærm".

Eksempel fra iphone (se evt. madital's brugervejledning):
1) Åbn Safari og indtast "madital.dk"
2) Klik på ikonet i bunden af din iphone-skærm med en pil der peger ud af en boks
3) Vælg "Føj til hjemmeskærm"
4) Indtast "Madital", hvis det ikke allerede står der, og klik "tilføj"

Så fungerer Madital.dk næsten ligesom en app :-)
5 år13. september 2018 kl. 20:10


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });