Drikke mangler

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Drikke mangler
jeg ved, at jeg har drukket mælk idag og kan se på madindholdet at den er der, men på oversigten står der nul...
14 år4. maj 2011 kl. 13:44
re: Drikke mangler
Hej Justangel,

Denne mælk var placeret i den forkerte kategori (andre mejeriprodukter) og jeg har nu flyttet den til den rette (mælk), hvor den så tæller med som drikke :-)

Da jeg har kategoriseret samtlige varer mere eller mindre ved håndkraft (nogle har jeg kunnet automatisere en smule), så vil der helt sikkert opstå flere af disse fejl, hvor varerne ikke er havnet i deres rette kategori.

Jeg håber at I blot vil give en tilbagemelding, således at jeg kan rette det efterhånden.

Tak for denne :-)

Mvh Lone
14 år4. maj 2011 kl. 16:30
Hej Lone!
Jeg har lige et tillægsspørgsmål til det med drikkevare.

Hvorfor kan man ikke mere indtaste om en vare skal med i væskeregnskabet eller ikke?
I mit tilfælde er det noget drikkecultura som ikke tæller med som væske, selvom jeg synes det er væske.
14 år9. maj 2011 kl. 01:40
Hej Spacy,

Det skyldes, at kategorierne nu er opdelt således, at de enten tæller med, eller også gør det ikke. Før kunne man fx ikke vælge Juice, men bare Frugt og grønt, derfor var den ekstra valgmulighed sat på. Men med de udvidede kategorier er der nu ikke længere behov for denne.

Jeg kan ikke finde nogle steder, at drikkeyoghurt tæller med i det 7. kostråd om drikkevarer. Derfor har jeg heller ikke taget det med herinde.

Mvh Lone
14 år9. maj 2011 kl. 16:47
OK - Tak, så forstår jeg det :-)
14 år9. maj 2011 kl. 23:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...