Madital app til smartphones?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Madital app til smartphones?
Hej,

Nu er jeg generationen, hvor smartphones er en del af hverdagen, så jeg tænkte, at jeg virkelig kunne drage fordel af en "Mad i Tal"-app til smartphonen (for mit vedkommende android market, men apple's marked er nok også smart at dække), så jeg nemmere kunne indtaste mad og motion i løbet af dagen, uanset hvor jeg er :-) Og jeg ville da helt sikkert være villig til at betale et mindre beløb for at købe app'en til telefonen, hvis udviklingskroner skal dækkes ;-)

Andre, der kunne have fordel af dette? Evt. være villige til at betale for en sådan app?

Kunne et sådan tiltag være muligt?
13 år14. marts 2011 kl. 15:23
#2
re: Madital app til smartphones?
Jeg så også gerne en app :)
Og vil også godt betale et mindre beløb
13 år14. marts 2011 kl. 16:58
#3
re: Madital app til smartphones?
Jeg selv har Iphone... og kan kun nikke ja til at en app til madital ville være kærkommen :) Hvis denne app ville fungere på samme måde som herinde. Eller i hvert fald kunne det samme. :) Men den skal jo sådan set bare give os adgang til vores profil via app'en eller også at man skal kunne overføre til sin profil hvis ikke.
Jeg har nemlig prøvet at gå ind på madital via nettet på mobilen, og det kan man ikke, da iphone ikke har java eller sådan noget. Kan ikke lige huske det.. hehe
13 år14. marts 2011 kl. 16:58
#4
re: Madital app til smartphones?
jeg kunne også rigtig godt tænke mig det, og ville være villig til at betale lidt for det :) evt. 6 kroner som de billigste apps koster
13 år14. marts 2011 kl. 17:48
#5
re: Madital app til smartphones?
HELT ENIG!!! Jeg vil også gerne betale et mindre beløb til dækning af programudvikling - ca. 6 kr. lyder meget rimeligt - men betaler gerne op til 20 kr. for den app!

Jeg kan ikke gå ind på hjemmesiden på min mobil (Android) fordi den beder om et "Varenavn" ??

Kunne det i det mindste virke på på mobilen på nettet ville det være dejligt!
13 år16. marts 2011 kl. 09:23
#6
re: Madital app til smartphones?
Den virker fint på mobil-nettet til registrering af mad,men resten af funktionerne virker kun på det "rigtige" net. Så når den beder om varenavn kan du bare søge på det du har spist og derefter taste mængde ind. Så vidt jeg kan se kan man dog kun se helt simpel optælling af kalorier, men indtastningen bliver gemt på din profil, så du kan se detaljer senere.

Men helt klart, en app (andriod) med alle funktionerne vil være fantastisk, og jeg ville nok også gerne smide 10-20 kr efter den.
13 år18. marts 2011 kl. 11:01
#7
re: Madital app til smartphones?
Her er en lille simpel app til android, som giver hurtig adgang til mobil delen af denne side, arbejder på en der kan tage alle funktioner med.
klik på linket og hent den der fra - **slettet af administrator, da det intet har med afsenderen fra Madital.dk at gøre**
13 år20. marts 2011 kl. 20:05
#8
re: Madital app til smartphones?
Enig - ville være meget interesseret i en app til Iphone...
13 år29. marts 2011 kl. 14:23
#9
.
Jeg ville som gerne betale et større beløb. det ville være SÅ lækkert.
13 år30. marts 2011 kl. 11:02
#10
App-ikon på hjemmeskærm
Jeg vil gøre opmærksom på, at det nemmeste er at tilføje et ikon på din smartphones såkaldte "hjemmeskærm".

Eksempel fra iphone (se evt. madital's brugervejledning):
1) Åbn Safari og indtast "madital.dk"
2) Klik på ikonet i bunden af din iphone-skærm med en pil der peger ud af en boks
3) Vælg "Føj til hjemmeskærm"
4) Indtast "Madital", hvis det ikke allerede står der, og klik "tilføj"

Så fungerer Madital.dk næsten ligesom en app :-)
5 år13. september 2018 kl. 20:08


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });