Dagen før

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Dagen før
Hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke kom til en computer efter jeg har indtaget aftensmad i går aftes.. skal jeg bare indtaste det som om det blev indtaget idag? for ellers ser det jo udsom om jeg har mega underskud.. og så snyder jeg bare mig selv. Hvorfor kan man ikke redigere på gårsdagens informationer? også hvis man har løbet en aftenstur, eller taget en natmad, så kan man jo ik nå at få det med på regnskabet.

Er der nogle der har et godt råd.

Maria
19 år27. april 2005 kl. 11:18
#2
re: Dagen før
Jeg har nøjagtigt samme problem. Det er lige en detalje der mangler.
At kunne rette dagen før.
19 år27. april 2005 kl. 11:21
#3
Hej I 2!
Hvis I går op og klikker på datoen (den er understreget) i venstre side, faktisk lige oppe i det lysegrå felt. Så kan I ændre datoen til den dato I gerne vil ind på og så trykke skift. NU befinder I jer på den valgte dato og kan ændre i de ting I har lyst til.. ;o) Håber det var forståeligt...husk at ændre datoen tilbage igen eller log af og på igen, når I så vil ind under dags dato!
Knuz Mulde
19 år28. april 2005 kl. 15:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });