Jeg har også været kort inde og kigge. Umiddelbart ser det lækkert ud, men jeg foretrækker at blive hængende på den gamle version indtil alle data er overført. Jeg orker ikke at skulle holde styr på 2 systemer og er glad for let at kunne gå tilbage i tiden.
Men meld ud her på siden, når der er er styr på data, så skal jeg med glæde gennemprøve og kommentere ;0)
#2 af Fluffy82
Nu er jeg flyttet til den nye version - MEN - da jeg har fire profiler på den samme email, og dette åbenbart ikke er muligt på den nye, så er det min søns profil jeg har logget på med. Så nu er min egen gået tabt eller hvad ???
Har forsøgt at ændre email på mine profil her, men det hjælper ikke (umiddelbart)
Er i øvrigt ikke udelt begejstret for at kommentarer kun kan skrives på facebook. Det kommer ikke resten af verden ved, hvilke problemer jeg bokser med på vægtfronten !
Bortset fra det er den nye version superflot, men jeg tør ikke at afprøve den endnu, når det nu absolut ikke var min søns profil jeg ville have beholdt historikken på ......