Hej taina,
Du har desværre ikke overset noget.
Som en rigtig god regel kan du sige ½ kg pr. uge. Dvs. du skal 7/0,5 = 14 uger frem i tiden. Det er 14*7 = 98 dage. Så hvis du taster slutvægt til 7 kg mindre end i dag og slutdato ca. 3 måneder frem i tiden, fx 16. oktober, så har du et godt og stabilt vægttab, som der er gode chancer for at nå i mål på :-)
Håber du kan bruge mit svar ... og håber, at jeg kan finde en løsning på at gøre målindtastningen nemmere fremover :-)
Mvh Lone
#2 af Lone (administrator)
Jeg er ved at lave et nyt mål, og jeg synes faktisk, det er bøvlet af lave et mål, der er realistisk i forhold til, hvor meget "basis-energi", min krop behøver. Jeg fifler rundt med at prøve mig frem med, hvor lang tid, det skal tage at smide de sidste 7 kilo, men det ville altså være lettere, hvis programmet gad at regne det ud for mig i stedet for at jeg først taster en slutdato ind for derefter at finde ud af, om underskud i kalorier plus basis-indtag giver mindre end det, som jeg forbruger, hvorefter jeg flytter slutdatoen og gentager, indtil jeg synes, at jeg når tæt nok på det højeste realistiske kalorieunderskud, som stadig er sådan, at jeg får mine smileyer, når jeg skal have dem. Kan det ikke lade sig gi' sig at gøre det lettere? Er der måske bare noget, jeg har overset?
mvh. tina