mac-bruger

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
mac-bruger
Tak for et super-site!!!

Jeg er mac-bruger og der er en række funktioner, som ikke fungerer i Safari-browseren heriblandt at bladre i varesiderne 1,2,3 osv .. Der er også noget under INFO .. den samlede oversigt over dagens forbrug, aktivitet osv kan ikke vises i Safari.
Mon jeres webmaster ved lejlighed ku teste systemet i Safari?

Venlig hilsen
mac-brugeren
19 år21. april 2005 kl. 20:26
#2
re: mac-bruger
Hej mac-bruger,

Jeg har valgt at lave Madital.dk til Internet Explorer.

Dette på grund af, at de fleste af Maditals brugere benytter sig af denne browser.
Men størstedelen af årsagen ligger i, at jeg forestiller mig, at det ville tage utrolig lang tid at tilpasse siden til alle browsere (ved det ikke helt, for jeg har overhovedet ikke kigget på det). Jeg kan se, at jeg også får besøg fra nogle, der bruger Netscape, Firefox og Opera. Og jeg må tilstå, at jeg ikke ved, hvordan siden ser ud i disse browsere. (jeg hører meget gerne fra jer, der bruger andet end Internet Explorer - hvordan ser siden ud? er alle funktioner tilgængelige?)

Måske er det noget, der bliver tilføjet engang, for det ville da gøre Madital.dk bedre, at alle - uanset browser - har alle funktioner tilgængelige. Men det kræver en del tid, så det har lange udsigter, desværre. Jeg har blot koncentreret mig om overhovedet at få siden op at køre her i første omgang ;-)

Har du evt. mulighed for at benytte en computer med Internet Explorer?
19 år23. april 2005 kl. 00:56
#3
re: mac-bruger
Og tak for din ros i øvrigt - på trods af at det ikke virker helt som det burde.

Mvh Lone :-)
19 år23. april 2005 kl. 00:58
#4
re: mac-bruger
Tak for dit svar.

Det er helt forståeligt, at du er startet med Explorer og ikke liiige har prioriteret de "små" browsere. Det er en rimelig kompleks side du har lavet, så selfølgelig har du rigeligt at se til ;-) Og hvis du ikke engang har testet det i Safari, er det da egentlig imponerende at der er så få ting, som falder ud.

Jeg har heldigvis også "Explorer til Mac", som jeg bruger som back-up og hvori siden fungerer glimrende!
Og det tror jeg iøvrigt, de fleste brugere af de mindre browsere har lært at ha', så lad det ikke stresse ;-)

Fortsat god arbejdslyst med denne savnede og fantastiske side - fedt du har kastet dig ud i det!

Med venlig hilsen
L
19 år23. april 2005 kl. 13:06
#5
re: mac-bruger
Det er kanon! Tak for dit svar :-)

VH Lone
19 år23. april 2005 kl. 13:20


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });