Når jeg har tastet dagens mad ind og tjekket, at det som sædvanlig er helt hen i vejret, går jeg som regel til aktivt mål og tjekker - det plejer at være meget kønnere, for her er de daglige udsving jo udlignet til et gennemsnit, der trods alt plejer at være lidt kønnere - og ellers så ved man jo hvad man skal arbejde på :-)
Nå, men her står den og kører i laaaang tid, og så får jeg en fejlmeddelelse og ingen side. Sådan har det vist været i en uges tid eller to. Jeg synes, det er lidt underligt, for den vil jo gerne vise resultetet for dagen, og det må vel være samme programmer, den bruger?
mvh. tina
15 år20. april 2010 kl. 22:30
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
re: aktivt mål vil ikke vises?
Hej Tina,
Jeg kigger på det i aften :-)
Mvh Lone
15 år21. april 2010 kl. 06:55
taina (slettet)
#3 af taina (slettet)
Takker! Det haster ikke mere end det jager, så bare når du har tid til det :-)
mvh. tina
15 år21. april 2010 kl. 13:06
Lone administrator
#4 af Lone (administrator)
Hej igen,
Jeg har netop tjekket dine data, og jeg kan se, at systemet skal hente flere oplysninger end det kan klare på én gang. Dvs. det aktive mål strækker sig simpelthen over for mange dage. Det beklager jeg, at programmet på nuværende tidspunkt ikke kan klare.
Du kan gøre følgende: - vælge at få vist oversigten over 1, 2 eller 4 uger. - vælge et mål som ikke strækker sig over så mange dage som nu.
Og som altid - skriv igen, hvis der er dukket flere spørgsmål op :-)
Mvh Lone
15 år21. april 2010 kl. 16:01
taina (slettet)
#5 af taina (slettet)
Hej Lone
Jamen det er da fair nok - man kan jo ikke forlange ALT her i livet :-) Jeg prøver at bede den om at vise kortere tid så, for målet er som det nu engang må være. Mange tak for kigget!
mvh. tina
15 år21. april 2010 kl. 23:34
taina (slettet)
#6 af taina (slettet)
Og på fire uger smuttede den jo lige ind på skærmen - nice :-)
Nå, men her står den og kører i laaaang tid, og så får jeg en fejlmeddelelse og ingen side. Sådan har det vist været i en uges tid eller to. Jeg synes, det er lidt underligt, for den vil jo gerne vise resultetet for dagen, og det må vel være samme programmer, den bruger?
mvh. tina