Ny maddatabase?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny maddatabase?
Hej

Er samlingen af madvarer mon blevet opdateret?
Jeg plejer at kunne taste multikerneboller fra levebrød ind, men nu er de pludselig væk.
15 år20. april 2010 kl. 01:01
re: Ny maddatabase?
Hej gtfh,

Du har ret i, at jeg har slettet nogle varer i aftes. Jeg har tidligere kopieret nogle brugervarer og fandt fejl i nogle af dem, så jeg ser, at dataene er for usikre til at offentliggøre for alle. Så jeg har slettet alle disse for en sikkeheds skyld, så muligheden for forkerte data er mindst mulig.

Jeg vil finde en anden procedure til at få lagt nye varer ind.

Mvh Lone
15 år20. april 2010 kl. 06:54
Der er nemlig også blevet slettet en hel del varer fra DDV, lidt ærgeligt nu hvor jeg bruger det en masse i min hverdag :))
15 år20. april 2010 kl. 16:42
Hej Sanne38,

Du har ret, det er gået en del ud over DDV. Det var lige præcis her, der var en bruger, der var så venlig at skrive, at der var fejl i indtastningerne (ved is). Fejlen er rettet og isen er nu med de rigtige data.

Men der stod en helt masse fødevarer, som jeg ikke er sikker på, at DDV er producent for? Husker nogle færdigblandinger? De står ikke på DDVs hjemmeside, så jeg tror ikke, at det egentlig var deres produkter?

Herudover er det gået lidt ud over Lantmännen, Levebrød.

Jeg husker ikke, at der er nogle specielle producenter, som har lidt for meget overlast ved sletningen. Der var et par stykker, hvor jeg slettede lidt, men det er mest de to ovennævnte.

Jeg beklager den lille tilbagegang, men jeg er meget opmærksom på, at dataene er korrekte.

Mvh Lone
15 år20. april 2010 kl. 18:01
Det er altså også meget vigtigere end at alle produkter er på siden. F. eks. indeholder mange af levebrøds boller stort set det samme, så det er bare at taste nogle andre ind. Så set herfra er det en helt rigtig disponering, du har lavet.
15 år20. april 2010 kl. 22:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...