Underligt!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Underligt!
Pludselig stod der i min dagbog for søndag den 25-04-2010 at jeg havde gjort rent og vasket tøj. Det gør jeg som regel godt nok også om søndagen, men synes da det er lidt mærkeligt det pludselig står i min dagbog, når jeg ikke har tastet det.
Nu har jeg slettet det igen, for den sidste tid har jeg kun indtastet reel motion. Spooky
15 år19. april 2010 kl. 14:48
re: Underligt!
Ja, det vil jeg også mene er meget underligt. Jeg tænker, om det kan have været en anden, der havde skrevet, men at du læste det som om det var dig selv, der havde skrevet det?

Jeg har ikke oplevet andre, som beskriver noget lignende, og det er et "gammelt" kodescript - jeg har ikke rettet i dette for nyligt, så det ville undre mig en del, hvis ingen havde været ude for samme.

Hvis du oplever noget lignende en anden gang, vil jeg meget gerne, at du kan lade være med at slette det - jeg vil selvfølgelig gerne undersøge enhver af en sådan art nærmere, men det kan jeg ikke, hvis det er slettet :-)

Jeg har tjekket koderne igen, og der burde ikke være noget galt?

Mvh Lone
15 år19. april 2010 kl. 19:34
Det var bare tastet ind som motion. Der er vel ikke andre der kan tilføje mad eller motion til ens profil. Jeg skal nok sige til, hvis det sker igen og lade være med at slette.
15 år19. april 2010 kl. 19:47
Der er ikke andre, der kan tilføje mad eller motion til din profil. De kan højst skrive kommentarer, hvis man har en åben profil.

Jeg havde ikke lige opfanget, at det var indtastet som motion. Den eneste mulighed jeg lige kan se, er at du evt. har stillet datoen forkert en anden gang - dvs. er kommet til at taste ind for i dag, hvor det egentlig skulle have været en anden dag.

Jeg ved, at der ligger indtastninger for flere år frem i tiden (generelt) - og jeg har taget dette som værende fejlindtastning af datoer :-) Måske er det dét, der kan være sket, hvis du har lagt mærke til, at de to indtastninger skulle have været der en anden gang, og så de har været forsvundet.

Det er kun gætteri fra min side? Men skriv endelig en anden gang også, hvis du har den mindste tvivl om noget er forkert. Der er forekommet fejl, der skal rettes :-)

Mvh Lone
15 år19. april 2010 kl. 20:12
Det er nok højst sansynligt en fejl 40 :-)
Jeg plejer bare kun at springe en dag tilbage, for at taste ind, hvis jeg ikke gad taste ind om aftenen.
15 år19. april 2010 kl. 20:19
Ok, det lyder mystisk, men jeg er selvfølgelig interesseret i at høre, hvis det gentager sig.
Mvh Lone
15 år19. april 2010 kl. 20:40
Det ville da ellers være fedt hvis der var nogen der havde vasket det for dig!!!
15 år19. april 2010 kl. 20:56
Ja, det ville ikke være så tosset. Hvem ved det kan være Lones program er ved at blive så intelligent, at det selv taster ind når man har lavet noget :-) Ellers er jeg da alvorligt bange for at jeg er ved at blive dement!
15 år19. april 2010 kl. 21:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...