kategorisering af fødevarer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
kategorisering af fødevarer
Hej,
tusind tak for en fantastisk side, jeg har allerede meget nytte af den.
Jeg har et par foreslag der ville gøre siden endnu bedre: Først og fremmest ville det være rart hvis fødevarerne var kategoriseret, så det var nemmere at finde de ting man skulle bruge. Fx. ledte jeg desperat efter en ting som kage idag... jeg forsøgte med 'kage', chocoladekage' osv. indtil jeg tilsidst søgte hele liste igennem for at finde 'skærekage'. Hvis varerne var delt op i 'fisk', mejeriprodukter', 'slik og kage' osv. så ville det blive nemmere at bruge.
Derudover kunne det være rart hvis man kunne vælge én dag ud og se hvad man havde spist og motioneret der, istedet for nu, hvor man kun kan se et gennemsnit over de sidste 14 dage.
KH Nadia
19 år21. april 2005 kl. 17:59


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });