Hej Mia,
Tak for forslaget. Hvor mange billeder tænker du, at der er brug for at være på den enkelte profil.
Jeg tænker, at både et før og efterbillede kunne være godt - med mulighed for blot at lægge det ene ind, hvis man ønsker dette ... eller selvfølgelig slet intet. Så kan man se, hvor de andre er startet og hvor de er nu.
Hvad siger I andre til dette?
Mvh Lone
#2 af Lone (administrator)
Jeg vælger at skrive her frem for privat, da jeg i samme forbindelse på den måde kan få lidt feed back på ideen fra andre brugere herinde.
Jeg tænkte på om det var muligt at oprette et billed-forum, eller en billed-funktion i indlæggene. For mig ville det være virkelig motiverende at både se andre brugeres flotte fremskridt, og have visheden om at folk kunne følge min. Det ville være et stort skub i den rigtige retning for mig, at andre kunne se mit proces - uanset i hvilken retning det går.
Der vil naturligvis være nogen der ikke har lyst til at poste billeder af sig, men jeg er overbevist om at andre ville finde det spændende. Jeg tror det kunne gøre madital.dk endnu mere motiverende og socialt.
Venlig hilsen Mia :)