hvad med brugere, der f.eks ikke indtaster deres mad overhovedet?
eller hvis der bare er enkle dage, hvor man ikke lige har tid til at indtaste det? eller måske kun har tid til at indtaste noget af maden, hvad vil der så ske?
men ellers syntes jeg det er en god idé, da der er brugere som ikke får nok at spise (jeg har selv været der i starten af januar) og det er en god idé at påpege det, så de ikke fortsætter med det dårlige mønster.
#2 af anzhomg (slettet)
administrator
Jeg oplever, at nogle herinde indtaster meget lidt spist energi. Dette er IKKE sundt for kroppen, og der vil derfor i løbet af de kommende dage blive sat begrænsninger på profiler, som har disse spisevaner.
Jeg vil ikke meddele, hvad der præcist påsætter begrænsningen på profilen, da man ikke skal kunne spise efter grænsen. Begrænsningen bliver sat på for at man ikke må tilføre kroppen for lidt energi. Men benytter man programmet hensigtsmæssigt (spiser nok) bliver man ikke begrænset i brugen heraf.
Jeg tænker følgende: hvis programmet opdager en bruger, som spiser uhensigtsmæssigt lavt energi vil denne bruger blive begrænset ved IKKE at kunne se oplysninger om mad, motion og vægt og heller IKKE deltage i debatten med de andre brugere. Brugeren kan få låst profilen op igen ved at vise, at man lægger vanerne om i løbet af nogle dage.
Jeg tænker, at profilen f.eks. bliver låst i minimum 1 døgn for at gøre brugeren opmærksom på, at kroppen ikke får tilført nok energi.
Hvis I har kommentarer hertil, f.eks. noget som I mener, at jeg skal indtænke i implementeringen, hører jeg meget gerne fra jer.
Mvh Lone