Profil

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Profil
Først vil jeg lige rose sitet, Lone. Det er kanon flot, og meget nemt at gå til.
Savner dog lidt at kunne se hvem der mere er herinde, var det muligt at lave profiler, som feks på tv2?
Tænker at man jo selvfølgelig selv vælger om man vil opgive hvor meget man vejer og hvor meget man skal tabe sig, men nå ja, det var bare en idé. Man føler sig måske lidt tættere på hinanden så...

Knuzz Tagz (lotte)
19 år18. april 2005 kl. 21:14
#2
re: Profil
Det var en god idé!

Man kunne afkrydse om andre må se "min info" og så lade navnene her i forummet være links til en uddybende side.

Hvad kunne være interessant at vide?
- startvægt
- mål
- kommentar til andre brugere om ens egen profil? (f.eks. jeg har tidligere vejet 120 kilo og er nu begyndt på mit andet mål. Min fremgangsmåde er ... osv osv)
- evt hvor man bor i landet? (hvis nogen vil mødes)
- billede (det har jeg set i et andet forum)

Er der andet man man kunne være interesseret i at vise til andre/vide om andre?

Og hvis du evt. har andre forslag så sig endelig til :-)

Mvh Lone
19 år18. april 2005 kl. 21:23
#3
Profil
Ja nu er jeg jo af den nysgerrige slags *G*, så jeg kunne godt tænke mig, at se hvordan det går de andres vægttab. Vil også gerne vise mit tab, det anspore måske én lidt mere til at holde sig på måtten. Men også de andre brugere, til at klappe en på skulderen, når det går godt, og hanke op i én når det går lidt mindre godt *S*

Knuzz Tagz
19 år18. april 2005 kl. 21:30
#4
re: Profil
Hej Lotte,

Jeg vil prøve at se, hvornår jeg får tid til at kigge på koderne igen. Men jeg skal nok have det i tankerne :-)

Ligeledes med mails, hvis du har læst det indlæg :-) Dvs, at I får mails, når der oprettes indlæg herinde...

Det er begge to gode forslag ... så skal det jo med ;-)

Mvh Lone
19 år18. april 2005 kl. 21:39
#5
Profil
Hej igen Lone *S*

Jow har læst det indlæg, og syntes også det er en god idé... Når nu vi er igang, hvad så med et chatrum??

Pas nu på at du ikke får for meget arbejde med denne site Lone, den skulle jo gerne blive her for altid ;-)

Knuzz lotte
19 år18. april 2005 kl. 21:44
#6
re: Profil
Puha ... chatrum!! ... det ved jeg ikke, hvordan man laver for at være ærlig ... så det ville i al fald tage NOGET tid :-) ...

Og angående det at passe på med for meget arbejde ... det er derfor jeg ikke skriver nogen 'deadline' på :-)

Men det er total fedt at se, at der er gang i snakken herinde ... det giver en lyst til at arbejde videre (har dog flere opgaver og 3 x eksamen, der venter forude, så lige nu bliver det ikke til meget arbejden videre med madital). Men der skal nok komme tid igen ... før eller senere ;-)

Mvh Lone
19 år18. april 2005 kl. 21:59


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });