Mail når der kommer nyt indlæg

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Mail når der kommer nyt indlæg
Hej. Vil starte med at sige jeg synes siden er fantastisk.
Et lille ønske til forbedring skulle være at man har mulighed for at krydse at man gerne vil have en mail når der kommer et nyt indlæg.
Håber det kan lade sig gøre.
19 år18. april 2005 kl. 08:31
#2
re: Mail når der kommer nyt indlæg
Ja, det var en god idé. Der er begyndt at komme en del indlæg kan jeg se - og jeg får selv mails for at holde styr på det ... :-)

Men det ville være en klar forbedring.

1) Jeg ville nok lave det sådan, at man både kan "abonnere" på nogle eller alle forums ... dvs man får mail, når der kommer nye indlæg i de forums man abonnerer på.

2) Eller man kan vælge at "abonnere" på enkelte indlæg, hvis man blot ønsker det (hvor man bare afkryser et felt, når man opretter et svar ... "jeg ønsker at modtage mail når der er nyt i denne tråd" ...

Dvs ... begge muligheder ... måske kun den ene mulighed er nødvendig? Hm... Nej, begge er nok bedst ...?!

Du må meget gerne komme med rettelser/tilføjelser, hvis du har nogle :-)

Mvh Lone
19 år18. april 2005 kl. 21:30
#3
re: Mail når der kommer nyt indlæg
Hej Lone
Tak for tilbagemelding. Det er skønt når "webmaster" gider svare.
Jeg var tidligere med på madogsundhed.dk, men de fik ny ejer og forumét blev elendigt. Så fandt jeg din side og prøvede denne af og sagde til alle de andre jeg normalt skrev med på madogsundhed.dk at vi kunne mødes herinde. Så derfor er der pludselig blevet stor aktivitet.
Jeg er derfor også sikker på at det vil skabe STOR glæde hvis du opretter det med mails´ne som du skriver. Det havde vi på vores gamle forum og elskede det *S*
Jeg synes denne side er fantastisk ! Tak

Mange hilsner

Corina
19 år19. april 2005 kl. 08:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });