ny og imponeret bruger

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
ny og imponeret bruger
jeg vil som det første sige, at denne side bare lige rammer mig:-) jeg har før fundet lignende sider, men så skulle man betale en bondegård for at fortsætte. denne her side giver lige det spark i hverdagen, som jeg har brug for, for at komme seriøst igang i kampen mod vægten. MEN:
som ny bruger bliver man lidt forpustet over alt det man kan her, og jeg finder da også langsomt ud af alle de gode ting der sker her., kunne man forestille sig at der kunne laves en slags guide til hvordan man bruger siden??? eller har jeg bare overset den?
tak for en genial side og en stor hjælp for mange!!!
Venlig hilsen Maja
19 år25. marts 2005 kl. 23:06
#2
Log ind som gæst
Hej Maja, jeg har skrevet nogle bemærkninger under gæsteprofilen, som nok ligner det, du leder efter :-) Du kan logge på denne fra forsiden. Mvh Lone
19 år26. marts 2005 kl. 15:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });