Pitabrød...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Pitabrød...
Hejsa det er et rigtigt flot site dette her,- godt lavet! Jeg kunne nu godt tænke mig at kunne vælge et pitabrød i "mad" og også en hakkebøf 6% til at smide i brødet, jeg har prøvet at oprette dette selv og det er også lykkedes men jeg kan ikke vælge det i mad indtastning, så når eksamen er overstået ville jeg blive glad for at få det med på listen for det smager kanon.
19 år17. maj 2005 kl. 20:59
#2
re: Pitabrød...
Undskyld jeg blander mig - Lone har måske travlt med eksamen.
Men der hvor du indtaster din mad, skal du blot vælge "2" eller "3" efter hvor du har oprettet din egen mad, så kan det komme med i regnskabet.
hilsen momsemor
19 år17. maj 2005 kl. 22:58


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });