#1 af dutti (slettet)
Ros
Du læser en tråd i debat > madital.dkdutti (slettet)
Ros
hej lone jeg vil bare side det er en utrolig god side du har lavet og jeg tror det har hjulpet mange jeg kan hvert fald mærke det giver mig den helt rigtige motivation, så tak for det:-)
17 år5. december 2007 kl. 20:38
tynd74
re: Ros
hej lone
jeg er også yderst tilfreds. har nu kendt til din side siden november 2006 og meldte mig ind fra 2 januar 2007 siden har jeg talt kcal og skrevet op herinde.
hved hjælp af din side lever jeg nu meget sundere og har tabt mig i alt 21,8kg. så mange tak også fordi du hele tiden fornyr siden og opdatere jævnligt brugerens ønsker. du er super;O)
lise
jeg er også yderst tilfreds. har nu kendt til din side siden november 2006 og meldte mig ind fra 2 januar 2007 siden har jeg talt kcal og skrevet op herinde.
hved hjælp af din side lever jeg nu meget sundere og har tabt mig i alt 21,8kg. så mange tak også fordi du hele tiden fornyr siden og opdatere jævnligt brugerens ønsker. du er super;O)
lise
17 år5. december 2007 kl. 20:58
Lone
administrator
administrator
Tak skal I have, det er dejligt at høre :-)
dutti> Mht. motivation er jeg blevet kontaktet mht. et godt tiltag til motionsdelen, som jeg arbejder på lige pt. Jeg håber på, at det kan hjælpe ( endnu mere :-) ) på motivationen - også for motionsdelen, men det finder vi ud af, når det kommer online ;-)
flittiglise> lever jeg nu meget sundere og har tabt mig i alt 21,8kg sådan!! hvor er det bare rigtig flot! Har det været svært, eller har du fundet nogle rutiner i indtastningen, som andre evt. kan nyde gavn af? For det er vist ingen hemmelighed, at programmet kræver ret meget disciplin. Men hvis man finder den rette rytme for en selv, så gør det det hele muligt :-)
mvh Lone
dutti> Mht. motivation er jeg blevet kontaktet mht. et godt tiltag til motionsdelen, som jeg arbejder på lige pt. Jeg håber på, at det kan hjælpe ( endnu mere :-) ) på motivationen - også for motionsdelen, men det finder vi ud af, når det kommer online ;-)
flittiglise> lever jeg nu meget sundere og har tabt mig i alt 21,8kg sådan!! hvor er det bare rigtig flot! Har det været svært, eller har du fundet nogle rutiner i indtastningen, som andre evt. kan nyde gavn af? For det er vist ingen hemmelighed, at programmet kræver ret meget disciplin. Men hvis man finder den rette rytme for en selv, så gør det det hele muligt :-)
mvh Lone
17 år6. december 2007 kl. 19:30
dutti (slettet)
det lyder da rigtig spændende, det glæder jeg mig til at se. Jeg har vænnet mig til lige at bruge min lille fikse digitale flytbare vægt hver gang jeg skal spise noget, den er tilmed præcis, så det er nemt nok.
men jeg glæder mig til at se videreudviklingen af siden, jeg synes det er flot du vil gøre det for andre mennesker!
men jeg glæder mig til at se videreudviklingen af siden, jeg synes det er flot du vil gøre det for andre mennesker!
17 år6. december 2007 kl. 21:37
tynd74
hej lone
ja jeg fandt hurtig en fast rytme med at veje alting og synes der gik sport i at få så mange smeyli som muligt. ;O)
den jeg gør mest ud af er energifordelingen.
og i dag kan jeg slet ikke undvære den megen frugt og grønt. ;O)
tak for en super side
lise
ja jeg fandt hurtig en fast rytme med at veje alting og synes der gik sport i at få så mange smeyli som muligt. ;O)
den jeg gør mest ud af er energifordelingen.
og i dag kan jeg slet ikke undvære den megen frugt og grønt. ;O)
tak for en super side
lise
17 år7. december 2007 kl. 05:56
Lone
administrator
administrator
det lyder rigtig godt, at det bare bliver en vane :-)
god weekend
mvh Lone
god weekend
mvh Lone
17 år7. december 2007 kl. 12:16
tynd74
hej lone
også en rigtig god weekend til dig ;O)
lise
også en rigtig god weekend til dig ;O)
lise