2 forslag og et spørgsmål :)

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
2 forslag og et spørgsmål :)
Tak for en dejlig side. Jeg er nylig tilmeldt, men nyder allerede godt af denne sides dejlige og meget hjælpsomme funktioner. Der er dog to ting, som jeg godt kune tænke mig ændret:
1. Startsiden - det er som om, den loader to gange: Een gang med en bred ramme og endnu en gang i en mindre ramme. Når jeg at logge ind før den genloader, bliver jeg simdt tilbage til forsiden og må logge på endnu en gang. :/
2. Søgningen under mad. Ville det være muligt at den kunne bringe alle resultater på ens søgeord? Nu, hvis jeg f.eks søger på 'æble', så hopper den ned på det første ord, som indeholder æble - det gør det lidt svært at vælge det rigtige, når man ikke helt ved, hvad der er at vælge imellem.
I så fald der nogensinde ville blive mulighed for at se på disse to ting, ville jeg være meget taknemmelig. :)

Og så lige et hurtigt spørgsmål: Under min indtastede motion er der i sidste spalte såkaldt 'faktor', og jeg lader til at ligge lige i underkanten af, hvad jeg burde være. Hvordan bringer jeg faktoren op?

Hilsen Ditte.
19 år13. maj 2005 kl. 19:09
#2
re: 2 forslag og et spørgsmål :)
Hej Ditte,

Faktoren afhænger af, hvor hård aktiviteten er. Den ændrer sig ikke alt efter hvor lang tid, man bruger på aktiviteten.

ad 1) Jeg har hørt dette problem fra en anden bruger også, og jeg kigger også på dette, når eksamen er overstået om en måneds tid. Har desværre ikke tid til det før.

ad 2) Du skal blot blive ved at trykke på søg, så får du alle muligheder, der indeholder 'æble' - hopper til en ny vare hver gang.

Mvh Lone
19 år14. maj 2005 kl. 08:57
#3
re: re: 2 forslag og et spørgsmål :)
Så fandt jeg endelig ud af, hvordan jeg svarede tilbage, haha. :P Så meget nyt der er at lære, mange tak for hjælpen - og held og lykke med din eksamen!

Ditte
19 år16. maj 2005 kl. 16:32
#4
re: re: re: 2 forslag og et spørgsmål :)
- Forresten, hvis du engang fik tid, ville det så blive muligt at inkorporere parentes, komma og andre skrifttegn i vores egne varer, venligst? :)
18 år19. maj 2005 kl. 14:49


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });