Forslag til forbedringer og en masse ros!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Forslag til forbedringer og en masse ros!
Jeg har lige fundet siden Idag, og jeg er meget begejstret over den. for lige at komme med nogle konstruktive forslag, når man skriver en vare på sin liste, ville det være rigtigt rart hvis den så ville komme frem inde på siden, hvor man skriver sin mad ind. Så kommer det alle til gavn, og madlisten vil være knapt så mangelfuld. Jeg synes også godt at din side kunne have lidt råd og vejledning omkring hvad dersundt og usundt. Ellers er det en helt fantastisk side, og jeg er helt klart dobbelt så motiveret nu hvor jeg har fundet den.
19 år21. marts 2005 kl. 19:26
#2
Gode råd + egne/andre brugeres indtastede varer
Råd og vejledning vil jeg ikke give, da jeg ikke er uddannet inden for området. Så her må I brugere gå ind og give hinanden gode råd :-)
Der er tidligere ytret ønske om, at brugernes indtastede varer skulle kunne ses af alle - dette overvejer jeg stadig lige, hvordan skal håndteres ... sådan noget som, hvis jeg nu har oprettet en vare, som du indtaster i dag, så skal jeg jo ikke kunne gå ind og rette f.eks. proteinindholdet i den i morgen ... det bliver nok sådan at man ikke kan rette i sine egne indtastede varer, hvilket heller ikke er en helt god løsning, man kan jo taste forkert. Men jeg skal have fundet en løsning på det, for det ville forbedre programmet :-)
Og så lige ... tak for ros :-)
19 år21. marts 2005 kl. 23:33


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });