Græsk yoghurt

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Græsk yoghurt
Jeg prøver at lave min egen græsk inspireret yougurt.
Jeg bruger en købt bakteriekultur, som tilsættes mælk. Mit spørgsmål går på, hvis jeg bruger f. eks. minimælk med 0,4 % fedt, vil det færdige produkt så stadig tælle som minimælk?
30 uger27. september 2023 kl. 09:19
#2
Har i slet ingen bud på mit spørgsmål? 😊
8 uger25. februar 2024 kl. 09:34
#3
kamsch: Min logik tilsiger at eftersom vægten stadig er den samme (der fordamper vel ikke noget) og der ikke kommer fedt udefra, må resultatet være en slags minimælk.
7 uger3. marts 2024 kl. 19:14
#4
Tak Alinea.
Jeg tænker det samme, men måske havde andre, anden udlægning 😁
5 uger23. marts 2024 kl. 07:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });