Husk nysgerrighed

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Husk nysgerrighed
Jeg er nysgerrig på hvad kosttilskuddet Husk egentlig kan gøre for os overvægtige. Jeg ved der er nogle brugere af tilskuddet herinde, men der er ikke samlet noget i en enkelt tråd. Så jeg stiller spørgsmålet her: Hvad kan Husk gøre for os? Hvad er jeres erfaringer med det? Hvad indtager I det sammen med? Og hvornår på dagen?
2 år17. marts 2022 kl. 15:57
#2
Husk
Jeg har ikke hørt om husk specifikt ift overvægt. Jeg er klar over at de reklamerer med, at det kan sænke kolesterol.
Jeg bruger fast husk pga irritabel tyktarm. Det gør min mave/tarm mere stabil.
Jeg drikker det i vand hver morgen.
2 år18. marts 2022 kl. 06:31
#3
tak for hurtigt svar, Emmi. Kolesterolet er ofte højt hos dem der har været overvægtige længe, så den kolesterolsænkende funktion vil jeg da se som en fordel. Er en portion om dagen det anbefalede? Og hvordan smager det?
2 år18. marts 2022 kl. 07:20
#4
Hej Silver
Jeg køber den billigste version af midlet - det hedder som regel noget andet. Kig efter loppefrøskaller eller plantago ovata.

Jeg bruger en top-spsk på min skyr hver morgen - og så müsli (hjemmelavet) ovenpå. Jeg tager det for at få fiber nok, og har brugt det i mange år.
I væske kan jeg ikke få det ned. Selvom det ikke smager af nogetsomhelst.
2 år18. marts 2022 kl. 11:54
#5
Husk
Hej igen
Det er klart en fordel med at sænke kolesterolet, det er vidst næppe en revolutionerende effekt det har..

Jeg fortrækker mærket “husk” og men kan ofte få det på tilbud til næsten samme pris som de alternative udgaver.
Det minder om savsmuld i konsistens, udseende og smag.. er ikke ret lækkert at få ned..
2 år18. marts 2022 kl. 22:06
#6
Husk
Hej igen
Det er klart en fordel med at sænke kolesterolet, det er vidst næppe en revolutionerende effekt det har..

Jeg fortrækker mærket “husk” og men kan ofte få det på tilbud til næsten samme pris som de alternative udgaver.
Det minder om savsmuld i konsistens, udseende og smag.. er ikke ret lækkert at få ned..
2 år18. marts 2022 kl. 22:06
#7
Husk
Hej igen
Det er klart en fordel med at sænke kolesterolet, det er vidst næppe en revolutionerende effekt det har..

Jeg fortrækker mærket “husk” og men kan ofte få det på tilbud til næsten samme pris som de alternative udgaver.
Det minder om savsmuld i konsistens, udseende og smag.. er ikke ret lækkert at få ned..
2 år18. marts 2022 kl. 22:06
#8
Det står på pakken hvor meget man skal dosere
2 år18. marts 2022 kl. 22:07


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });