Kan man bage "sunde" pizzaer?

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Kan man bage "sunde" pizzaer?
Hej Allesammen
Jeg har lige købt en pizzaovn her fra som jeg er super glad for: luxury-outdoor.dk
Det er altså 100% hjemmelavede pizzaer.

Men jeg vil egentlig høre om der er nogen der har nogle gode opskrifter på "sunde" pizzaer. Evt. med grov pizzabund?
6 år28. juni 2017 kl. 23:02
#2
Meatzza eller LCHF pizza
Hej Isomand

Jeg griller selv el hel del, og jeg bager pizza i min Morsø Forno. Det er naturligvis lidt svært at lave sund pizza, da det er lidt det samme som at lave sundt slik eller sund alkohol, men man kan fjerne de fedeste ingredienser, og tilføje flere grønsager. Jeg bager også såkaldte meatzza, som består af hakket oksekød, bredt ud, og med tilbehør ovenpå. Du kan finde flere af mine opskrifter på grilltips.dk

De bedste hilsner
Søren
6 år7. marts 2018 kl. 16:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });