Chokolade hver dag.

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Chokolade hver dag.
Jeg kan slet ikke fungere uden bare lidt slik eller chokolade hver dag. Kan jeg stadig tabe mig, hvis jeg alligevel forbrænder det?
7 år1. februar 2017 kl. 15:45
#2
Hej Ida. Jeg taber mig hvis jeg er i kalorieunderskud - lige meget om jeg har spist ost eller chokolade :) Eller tomater og agurker - hvis bare regnskabet passer.
7 år3. februar 2017 kl. 11:09
#3
Jeg vil også mene hvis du er i underskud på kalorier, så er der plads i regnskabet til chokolade. Faktisk skal du jo også huske at der findes gode ting i chokolade (ik for at det skal være en undskyldning), og for egen mening, ja så gælder det at hvis det er det der skal for at jeg fx. skal holde min kur, så må jeg undvære kalorierne et andet sted... men husk det skal være MØRK chokolade.
7 år27. februar 2017 kl. 11:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });