Indtastning af mad...man ikke ved noget om

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Indtastning af mad...man ikke ved noget om
Hej.
Jeg har i dag købt en pastasalat med æg og tun da jeg var ude at handle.

Nu er mit spørgmål så: hvirdan indtaster i mad man ikke ved hvad præcist ibdeholder af ingredienser, kcal mm?
8 år3. april 2016 kl. 11:37
#2
Under opslag, varer, ny vare kan du oprette en ny vare.

Du kan også oprette en ny opskrift, hvis du kender ingredienserne. Under opslag, opskrifter, ny opskrift.

Hvis du gætter, kan du bruge manuelle kalorier, og så taste et tal - f.ex. 500 uden yderligere forklaring.

Hvis det ikke var det du mente, så skriv igen :-)

ps: den slags spørgsmål plejer at blive skrevet i debatten Madital.dk :)
8 år3. april 2016 kl. 20:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });