aftensmad med få kalorier..

Du læser en tråd i debat > kost

#1
aftensmad med få kalorier..
hejsa.. jeg er kommet til at spise for meget først på dagen så har ikke mange kalorier tilbgae og de andre skal have spaghetti med pølser. så er der niogen der har en ide til noget jeg kunne bikse sammen med meget få kalorier..:)
8 år11. januar 2016 kl. 17:42
#2
Jeg bruger fint snittet hvidkål når andre får spagetti. Og hælder sovs over. Lav evt sovs af et stegt snittet løg og en dåse flåede tomater. Og krydderier og en bouillonterning. Drys med lidt revet parmesan.
Du kan også lave blomkålsris - blomkål i minihakker, overhældes med kogende vand, og drypper a til sidst.
Tomatsnasket kan også bruges på en omelet.
8 år11. januar 2016 kl. 17:51
#3
mange tak:) gode forslag:)
8 år11. januar 2016 kl. 17:55
#4
har faktisk lige købt et spidskål- det tror jeg at jeg vil tage:)
8 år11. januar 2016 kl. 17:56
#5
Lyder lækkert!
8 år13. januar 2016 kl. 14:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });