De grønne/røde felter ude i siden i den nye TEST Indtast mad model

Du læser en tråd i debat > kost

#1
De grønne/røde felter ude i siden i den nye TEST Indtast mad model
Ja hejsa
I den nye indtastningsmulighed som faktisk er mega god, den vil jeg gerne anbefale til jer, hvis i endnu ikke allerede har spottet den, det har i nok.
Jeg har bare svært ved at forstå hvad de røde og til tider grønne felter ude i kanten betyder.
Skriver jeg 10g ost og en skive herkules rugbrød ud for morgenmad bliver feltet rødt
hvis jeg til formiddag skriver et stykke æg og en halv dåse tun bliver feltet grøn!

Kan slet ikke se hvad det betyder
8 år12. november 2015 kl. 18:11
#2
Kig her madital.dk under 'min dag' mad , mæt og slank.
8 år12. november 2015 kl. 19:55


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });