Hurom slow juicer - Er den virkelig pengene værd?

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Hurom slow juicer - Er den virkelig pengene værd?
Hey!

Jeg har mere eller mindre forelsket mig i Hurom slow juicere, men hvor er de dog dyre.. Målet er at jeg vil tabe mig 5 kg. de kommende 2 måneder, så der skal ske noget drastisk. Jeg har overvejet en juicekur, hvor jeg skal leve af juice i 3-5 uger. Dog har jeg ikke nogen saftpresser eller slow juicer, så det skal jeg først have købt... Jeg vil have den BEDSTE slow juicer, fordi jeg er seriøs med min kost og har et inderligt ønske om at tabe mig..

Jeg har kigget på modellen "Hurom HF2", som er blevet kåret som testvinder i måske Danmarks største test. Jeg har læst om modellen her:

saftpresseren.dk - Dansk test af slow juicere
(et forældet link er blevet fjernet) - Hurom HF2

På baggrund af de 2 overstående links, er der så nogen, der kan fortælle mig, om det er en god slow juicer? Jeg har aldrig før købt en slow juicer, så jeg ved ikke helt præcist, hvilke faktorer jeg skal kigge efter. Dog synes jeg modellen lyder meget lovende, nu hvor den er kåret som testvinder i en dansk test.
8 år9. september 2015 kl. 14:49
#2
Hej sundhedsfreak - et teknisk spørgsmål? Hvordan lavede du links til at klikke på? Det troede jeg ikke man kunne.
8 år10. september 2015 kl. 11:07
#3
Fik hjælp af Nilleper, så nu skal der kodes klikbare lænker. Præcis som jeg troede.
8 år10. september 2015 kl. 15:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });