Kostplanlæning til normal kost

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Kostplanlæning til normal kost
Jeg er lidt træt af alle de ting man skal spise og ikke må spise. Derfor søger jeg en kostplan eller et sted hvor man kan lave en der tager udgangspunkt i det jeg spiser i forvejen. Altså almindelig hverdagsmad ifht mængde, portioner og ideer til grønt tilbehør.
Nogen der kender gode hjemmesider til dette?
8 år1. juni 2015 kl. 02:43
#2
Hvad med at se på sundhedsstyrelsens anbefalinger? Og tallerkenmodellen?
8 år1. juni 2015 kl. 06:13
#3
Henrik Duers kostplan (til 75 kr) er så vidt jeg ved helt almindelig kost.
8 år29. juli 2015 kl. 23:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });