Go'kur 2014

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Go'kur 2014
Hej alle,

Jeg har besluttet at følge go'kur 2014 til punkt og prikke i år... De andre år har jeg snuppet lidt opskrifter hist og her, men ellers kørt mit eget ræs.
Jeg vil stadig bruge madital og få indtastet det hele og det er her mit spørgsmål kommer.

Er der nogen der vil være med til at deles om at indtaste opskrifterne?
Så vi f.eks. (afhængig af hvor mange der vil være med) tog en uge hver, også delte dem med hinanden?

Jeg tager gerne den første uge, som jeg allerede er igang med at taste ind :)
10 år5. januar 2014 kl. 12:31
#2
Hej

Hvordan kan man se de opskrifter andre taster ind..Er ny her og synes det er lidt svært at finde rundt
Overvejer også at bruge nogle af opskrifterne der fra
10 år7. januar 2014 kl. 09:03
#3
Hejsa..

Jeg er desværre ikke så tit på forummet, og havde ikke opdaget du havde skrevet.. :( Synes jeg burde få en mail, men det skete ikke :(
Du kan desværre ikke se andre's opskrifter som standard. Så skal man sende til hinanden. Det gør man under 'Mine opskrifter' til venstre for opskriften står der send, også skal der indtastes brugernavnet på den man vil sende til.
Når du modtager en opskrift ligger den nederst i menuén med bøgerne.. (Det har jeg dog ikke prøvet, så ved ikke om den automatisk kommer ind i egne opskrifter eller hvordan det fungerer ) :)..
10 år21. januar 2014 kl. 15:05


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });