Protein Opskrifter til deling!

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Protein Opskrifter til deling!
(eks. har jeg en opskrift på protein is som jeg er meget begejstret for som jeg gerne vil dele med jer herinde)

Jeg er selvfølgelig også interesseret i at høre nogle af jeres opskrifter, om i har nogle gode opskrifter, som i også er begejstrede over og som i gerne vil dele med os andre! :-)

Jeg glæder mig til at høre fra jer! Her er opskriften på protein is. :-) youtube.com -Bodybuilding.dk TV-køkken - proteinis


10 år27. september 2013 kl. 09:46
#2
Generelt er jeg ret begejstret for nogen af proteinpows.com's opskrifter. det samme gælder fitnessopskrifter. dk!
10 år29. september 2013 kl. 16:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });