Kalorier i forskellige bøffer?

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Kalorier i forskellige bøffer?
Jeg spiser stort set aldrig bøffer, ala rib eye, winer schnitzsel osv. men vil faktisk gerne begynde på det for at variere min kost lidt mere.

Jeg aner dog ikke ret meget om kød og tænker om der er et sted mede en oversigt over kalorie indhold i forskellige bøf typer? Måske også ligefrem en oversigt over hvor de forskellige udskæringer kommer fra på dyret?
10 år19. september 2013 kl. 03:05
#2
re: Kalorier i forskellige bøffer?
Oversigt over hvor det komme fra kan jeg godt hjælpe med: dk-kogebogen.dk

Kalorieindhold - mjae, det afhænger jo af hvor meget fedt der er i udskæringen. Jeg har ikke lige en handy liste.
10 år19. september 2013 kl. 08:23


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });