ang der hvor man skriver mad ind

Du læser en tråd i debat > kost

#1
ang der hvor man skriver mad ind
Hej allesammen
skal lige lidt starthjælp.
Der hvor man skal skrive sin mad ind kan jeg kun se at man kan søge på færdigmad og præfabrikerede ting, men nu spiser jeg ikke ret meget af sådan noget og vil høre hvordan jeg skriver min egen mad ind

Håber I kan hjælpe mig
10 år10. juli 2013 kl. 16:10
#2
re: ang der hvor man skriver mad ind
Du skal oprette dine egne varer for at kunne taste dem ind, hvis de ikke er i systemet på forhånd. Det gør du ved at klikke på disketterne og derefter opret ny vare.
Her skal du taste oplysningerne fra varedeklarationen ind og trykke gem. Herefter vil varen dukke op sammen med alle de andre varer, når du søger efter den.
10 år10. juli 2013 kl. 18:45


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });