Se på mig! Se på mig! :)h

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Se på mig! Se på mig! :)h
Hej alle :) Jeg har tabt mig 43 kg. og jeg har startet en blog om gode tips til sundhed og vægttab. Jeg er 100% objektiv, jeg er ikke ekspert eller noget. I min blog gør jeg bl.a. reklame for siden her, jeg har fået ret meget positiv feedback.
Det er slet ikke ment som reklame eller selfpromotion, men jeg ved hvor svært det er at tabe sig, specielt hvis man ikke er millionær, og jeg havde selv enormt svært med at finde hoved og hale i kost, da jeg startede. Så det er udelukkende ment som en hjælp til dem der skulle have lyst.
celinehealth.blogspot.com
Som sagt - jeg er ikke ekspert eller noget, men så mange af mine venner har spurgt mig om vejen til mit vægttab, og jeg vil gerne hjælpe andre :) så i kan måske have glæde af det.
11 år20. november 2012 kl. 08:46
#2
re: Se på mig! Se på mig! :)h
Smadderfed blog, tak det det! Har sjældent læst noget, der var så lig min egen opfattelse af hvad sundhed og livsstil går ud på! Er enig med dig i alt hvad jeg har læst indtil videre og mange af dine sætninger er som taget ud af min egen mund! Skøn læsning.. det er det jo altid når man bliver bekræftet i sine holdninger xD
11 år5. december 2012 kl. 21:42
#3
Fin personlig blog om vægttab
Hej. Jeg vil bare sige, at det var en fornøjelse at læse din blog, da du tager fat i mange emner, som jeg også har gået og tænkt på i forbindelse med vægttab. Det var især interessant at læse, fordi du skriver så ærligt og tager udgangspunkt i din personlige erfaring. Og så vil jeg da også lige ønske tillykke med dit utroligt flotte vægttab!
10 år25. januar 2014 kl. 10:25


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });