Fromage frais salat.

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Fromage frais salat.
Kan nogen vejlede mig i, hvordan jeg regner f. eks. ovenstående ret ud? Jeg kan ikke bruge "Ny opskrift", da fromage frais 0,1% tilsyneladende ikke kendes, og "Ny ret" dur heller ikke, da der skal flere ting i. Jeg kan naturligvis selv regne retten ud, men hvordan får jeg den så skrevet ind i dagskosten? Er der måske nogle tabeller, jeg har overset?
17 år28. maj 2006 kl. 14:08
#2
re: Fromage frais salat.
Hej Kirry.

Du taster formage frais ind under - "ny vare" ( brug varedeklarationen) og evt. også andre varer ikke kendt af systemet. Dernæst kan du lave en "ny opskrift", hvor du også kan vælge mellem varer, du selv har tastet ind.
17 år28. maj 2006 kl. 19:13
#3
re: re: Fromage frais salat.
Tak for udførlig forklaring. Det tror jeg ikke, jeg havde fundet ud af ved egen hjælp. Jeg er ikke ligefrem nogen freak.
Jeg kan godt lide at røre Fromage frais 0,1% (den fra Netto er bedst) med tykmælk 0,1%, og lidt sødemiddel og vaniliesukker. Det har en dejlig cremet konsistens og smager godt til jordbær og/eller anden frugt.
17 år28. maj 2006 kl. 23:34


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });