varens type

Du læser en tråd i debat > kost

#1
varens type
Hvor skal jeg placere pasta når jeg opretter som ny vare,
skal det være under brød korn gryn eller mel,
har i et forslag.
mvh beta
18 år26. april 2006 kl. 15:20
#2
re: varens type
Hej Beta

Jeg bruger ikke kalorieprogrammet ret meget, jeg har kun lavet mig en standarddag og regner derfra. Men udfra hvad jeg kan se må kategorien "brød, gryn, korn og mel" være den helt rigtige til pasta.

Hilsen Asta Elise
18 år27. april 2006 kl. 08:19
#3
re: varens type
Ja, pasta er lavet af mel.
Mvh Lone
18 år27. april 2006 kl. 09:57
#4
re: re: varens type
Hej Asta Elise
Tak for svaret.
Jeg vejer al min mad hver dag, og taster det ind her.
Nu spøreger jeg dumt, hvad bruger du så dette program til?
Mvh beta
18 år27. april 2006 kl. 10:14
#5
re: re: re: varens type
Hej Beta

Jeg bruger programmet til fællesskab med andre i samme situation. Så slipper min familie og venner for at høre om mine kvaler med at spise fornuftigt, mens jeg er på barsel ;-)

Hilsen Asta Elise
18 år27. april 2006 kl. 10:47
#6
re: re: re: re: varens type
Hej Asta Elisa
Ja det lyder da fornuftigt og også skønt med lidt fællesskab, og måske når man trænger til et spark bagi.
Jeg vi nu forsøge at tage nogle dage uden at bruge køkkenvægten, og bare spiser som jeg har gjort det sidste stykke tid , og så se hvordan det går, men badevægten den bruger jeg morgen og aften, det er utroligt så meget det kan svinge fra aften til morgenvejningen, nogen gange over 2 kg.
Mvh beta
18 år27. april 2006 kl. 14:40
#7
re: re: re: re: re: varens type
Ulempen ved at have en standarddag er, at man er ret fastlåst kostmæssigt. Hvis man måler og vejer og tæller kalorier, kan man lettere lave en feberredning, ved f.eks at spise salat til aften.
Da jeg ammer, skal jeg have en del kalorier, så for mig er det nok med anslåede tal. Du kan se min kostplan i min profil. (Klik på mit navn her til venstre)

Hilsen Asta Elise
18 år28. april 2006 kl. 10:05
#8
re: re: re: re: re: re: varens type
Ja ok der kan jeg variere det lidt, men det er da også nemmere ikke at skulle veje maden som dig, men du har da også nok at se til når du også har en lille at skulle amme + den øvrige familie.
God weekend til jer alle.
Mvh beta
18 år28. april 2006 kl. 13:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });