Kalorier i pizza

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Kalorier i pizza
Fra tænk.dk der lavede en test med fastfood:

Pizzaen er testens klart mest energiholdige ret. Energiindholdet er næsten 4.000 kilojoule, eller over halvdelen af det energibehov et barn eller en voksen kvinde dagligt har brug for. Så har man spist en pizza til frokost, er der ikke mange kalorier at rutte med resten af dagen.
18 år19. april 2006 kl. 21:39
#2
re: Kalorier i pizza
selvom det er slemt, synes jeg nu heller ik det er SÅ slemt igen... altså hvis man som mig bare for pizza en gang eller 2 om måneden er det nok ik noget der skader helt vildt. og sådan en sag er jo stor! jeg kan i hvert fald ik spise en hel til aften... altså i princippet ville jeg da godt kunne blive mæt af 2 pizzaer om dagen - ikke at det så er så sundt på nogle andre områder :)
18 år21. april 2006 kl. 03:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });