oversigt

Du læser en tråd i debat > kost

#1
oversigt
jeg vil gerne ha vist om hvorvidt jeg har energiover- eller underskud?? Men siden jeg ikke spiser noget har den ingen beregninger at tage udgangspunkt fra??

Jeg drikker Nupo,men man kan ikke se hvor mange kcal det indeholder..Hvad skal jeg gøre???
18 år19. april 2006 kl. 18:11
#2
re: oversigt
Nupo og te er da "noget"!

Du skal starte med at indtaste pulverets sammensætning i "ny vare". Hele deklarationen i de enheder, der står på pakken med vitaminer, mineraler og det hele.

Når den er gemt, kommer den frem under "mad" og der indtastes antal gram, du spiser + vandet, der blandes i.
Te er med på listen.
Barerne skal du også selv indtaste før de kommer på listen.

Elsebeth
18 år19. april 2006 kl. 18:35
#3
re: re: oversigt
det lyder som en lang process...jeg må nok se at få det gjort..
18 år19. april 2006 kl. 18:37
#4
re: re: re: oversigt
Hvis du kigger på siden af din pakke med nupo, så kan du set det hele, også hvor mange kcal der pr brev og pr dag, men dette er forskelligt fra, om det er kakao eller jordbærsmag, du spiser...

Anne Mette
18 år24. april 2006 kl. 15:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });