er der noen der ved noget om pizza?

Du læser en tråd i debat > kost

#1
er der noen der ved noget om pizza?
jeg er nysgerrig efter at vide, om der er nogle der har en eller anden anelse om, hvor mange kalorier der er bare sådan ca i en købe-pizza. altså en helt alm. pizza fra det lokale pizza-hjørne, hvis i kan forstå hvad jeg mener. for jeg har seriøst ingen idé om det, og der ryger trods alt en enkelt eller 2 med om måneden, så det kunne være meget rart at vide! bare sådan ca! (når man skrive pizza herinde, dukker der kun sådan nogle fryse-nogle op, og det regner jeg ik med er det samme...)
mvh mette
18 år17. april 2006 kl. 18:03
#2
re: er der noen der ved noget om pizza?
Jeg gik ind på google og skrev kalorieindhold pizza som søgeord og jeg gik ind på 2 hjemmesider taenk.dk og motions-online.dk og hvis du også gør det tror jeg du er færdig med at spise pizza.
18 år17. april 2006 kl. 18:54
#3
re: re: er der noen der ved noget om pizza?
ok - tak skal du ha!
nu vil jeg lige kigge.. men tror der skal ret meget til at skræmme mig... jeg er godt klar over det :) men når man er 21 år og den en gang i mellem står på uni-kom-sammen, så står den også på pizza.. selv om det er usundt..
18 år19. april 2006 kl. 12:30


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });