Mad-mængde?

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Mad-mængde?
Hej

Håber nogle af I kloge hoveder kan svare på mit spørgsmål:

Spiste jeg for meget i går?
-banan
-salat m. lidt dressing, lidt brød, lidt kartofler
-cheasy vanille m. hindbær
-suppe m. kød- og melboller
-cheasyvanille m. banan

Er det for meget for at tabe sig?

Ellers har jeg spist:
-frugt
-2 rugbrødsboller uden noget eller 1 stk rugbrød m. pålæg
-aftensmad (nogenlunde alm, til den sunde side)

Håber I kan hjælpe...

MEN - jeg er ikke til at skyde igennem - min vægt sagde 86 her til morgen, det betyder at jeg har tabt to kg. herinde, men 6 kg i alt fra max. vægt i efteråret :-)
18 år5. april 2006 kl. 08:39
#2
re: Mad-mængde?
Hej
Det ser jo umiddelbart fornuftigt ud - men jeg synes du mangler noget groft! F.eks groft brød og hvor er grønsagerne.
Det er jo bla. grønsagerne der er med til at sætte forbrændingen igang.
Men resten er flot - god fonøjelse
18 år5. april 2006 kl. 08:42
#3
re: Mad-mængde?
HejTangplante.
Tror det ser fornuftigt ud - men hvad er lidt???

Selv taber jeg mig ca, 500 g/uge ved at spise:
morgen: 1 rugbrød og 1/2 banan
formiddag: 1 stk frugt
Frokost: 2 rugbrød m salat og hamburgerryg ( Magert pålæg)
eftermiddag: 1 stk frugt
aftensmad: Salat eller grøntsager + 1 kartoffel og 100 g magert kød.
evt 1 stk frugt eller noget frugtsalat m dressing af Gaio og vanille til aftenshygge.

Tror at jeg selv kan standse mit vægtab ved at spise for lidt.

Selv har jeg ikke mulighed for pt at følge mit eget vægttab. Jeg holder stædig fast i mit kostprogram - men min krop er en stor væskeansamling efter min maveskindsreduktion. Vejede eksempelvis 2 kilo mere da jeg kom hjem fra hospitalet på trods af jeg fik fjernet 1 kilo skind og fedt. Glæder mig vildt til at se det endelig resultat.

Men klø på tangplante. Når bare vi selv yder en indsats kommer resultatet også til os.

knus fra snartslank
18 år5. april 2006 kl. 11:55
#4
re: re: Mad-mængde?
Hej Snart Slank!

Jeg har klippet min gennemsnits maddag ud og sat den ind i min profil. Så kan man hente inspiration derfra, hvis man savner nogle ideer. Jeg kan se, at du også kører efter en fast plan. Maske var det en ide at sætte den plan ind i din profil, så andre kunne inspiration derfra?

Hilsen Asta Elise
18 år6. april 2006 kl. 08:23
#5
re: Mad-mængde?
Tillykke med det fine vægttab Tangplante!
18 år6. april 2006 kl. 08:26
#6
re: Mad-mængde?
Tillykke med det fine vægttab Tangplante!
18 år6. april 2006 kl. 08:26


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });