chokolade og menses

Du læser en tråd i debat > kost

#1
chokolade og menses
Der var en der spurgte om vi også kendte til trangen til chokolade når vi har menses. Det er faktisk videnskabeligt bevist at det hænger sådan sammen. Jeg kan bare ikke huske hvordan det hænger sammen og hvor jeg læste det. Har forsøgt at lede efter det, men kan ike finde det. Det vi så skal gøre når vi bliver nød til at giv efter for trangen er at spise chokolade med meget kakaoindhold og så selvfølgelig ikke et kæmpestykke. Netto var faktisk sådan noget chokolade.
18 år17. februar 2006 kl. 15:49
#2
re: chokolade og menses
Jeps, det var mig! heldigvis er perioden ved at være ovre for denne gang, så nu kan jeg forhåbentlig komme lidt ud af mit "chokolade-misbrug" :)
18 år17. februar 2006 kl. 18:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });