Søde sager

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Søde sager
Hej.
Jeg faldt lige over en artikel vedr. søde sager. Der var oplysninger i den som var nye for mig. Måske andre har lyst tl at læse den også? Her er den i hvert fald.
nomedica.dk
18 år18. januar 2006 kl. 09:34
#2
re: Søde sager
Hej cmf

Det var meget interessant. Jeg får John Buhls slankemails og dem er jeg virkelig glad for. Især at han lægger stor vægt på sammenhængen mellem kostvaner og hvile - og at han har sådan et snusfornuftigt syn på mad.

Jeg synes dog han mangler at nævne sammenhængen mellem sukkertrang og diabetes type 2 i artiklen.
Mange går rundt og har sygdommen uden at vide det - og ustyrlig sukkertrang kan være et af symptomerne, som samtidig er med til at forværre sygdommen.

Hilsen Asta Elise
18 år9. februar 2006 kl. 08:23


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });